A psychological perspective to dramatic reality: a path for emotional awareness in autism

Η παρούσα ερευνητική εργασία διερευνά τον τρόπο με τον οποίο η δραματοποίηση και, πιο συγκεκριμένα, η ιδιαίτερη πραγματικότητα που δημιουργεί η διαδικασία της δραματοποίησης, μπορεί να βοηθήσει ένα παιδί με αυτισμό να έρθει σε επαφή με τα συναισθήματά του και να κατανοήσει καλύτερα την έννοια του «εαυτού». Παράλληλα, να μπορέσει να συνδέσει ένα συναίσθημα που βιώνει με την αιτία που το έχει προκαλέσει. Τέλος, η δραματοποίηση εμπεριέχει την ικανότητα του «σαν να» και της υπόδησης ενός ρόλου, ικανότητες που επίσης παρουσιάζουν ιδιαίτερη δυσκολία στην περίπτωση του αυτισμού.

Share This Story!

Σχετικά Άρθρα

Επισκόπηση απορρήτου

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookies για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία χρήστη. Οι πληροφορίες των cookies αποθηκεύονται στο πρόγραμμα περιήγησής σας και εκτελούν λειτουργίες όπως η αναγνώρισή σας όταν επιστρέφετε στον ιστότοπό μας και βοηθώντας την ομάδα μας να καταλάβει ποια τμήματα του ιστότοπου μας θεωρείτε πιο ενδιαφέροντα και χρήσιμα.