ΕΡΕΥΝΕΣ & ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ

psychologynet

Στις «Έρευνες & Δημοσιεύσεις» του psychologynet.gr επιλέγονται και παρουσιάζονται ερευνητικές εργασίες και άρθρα που έχουν δημοσιευτεί σε επιστημονικά περιοδικά και παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Σε αυτή τη σελίδα παρατίθεται μια σύντομη αναφορά στο βασικό θέμα κάθε εργασίας. Για την επίσημη δημοσιευμένη περίληψη και το πλήρες περιεχόμενό τους θα πρέπει να ανατρέξετε στο συγκεκριμένο περιοδικό όπου έχουν δημοσιευτεί. Τα στοιχεία κάθε ερευνητικής εργασίας και άρθρου αναφέρονται αναλυτικά έτσι ώστε να μπορείτε εύκολα να τα εντοπίσετε στη βιβλιογραφία.

The drama of shame

Sarah Mann Shaw (Dramatherapist HPC, Psychotherapist UKCP) & Di Gammage (Dramatherapist HPC, Playtherapist)

Dramatherapy (2011), 33:3, 131-143.

Το αίσθημα της ντροπής αποτελεί μια δύσκολη και επώδυνη συναισθηματική κατάσταση που διαμορφώνεται από τα πρώτα κιόλας χρόνια ζωής του ατόμου

The Effects of Lullabies on Children

Hasan Gunes, Yüzüncü YılÜniversitesiEdebiyat, FakültesiHalkBilimiBölümü Van, Turkey.
Nadide Gunes, Rekabet Kurumu İÖO Van, Turkey.

International Journal of Business and Social Science Vol. 3, No. 7, April 2012.

Τα νανουρίσματα αποτελούσαν πάντα, σε πολλές κοινωνίες, έναν παραδοσιακό τρόπο με τον οποίο οι γονείς προσπαθούσαν να ηρεμήσουν, να καθησυχάσουν, να προσεγγίσουν

Γονεϊκή ικανότητα μητέρων με σχιζοφρένεια

Α. Αρβανίτη, Α. Σπυροπούλου, Ι. Ζέρβας
Πανεπιστημιακή Ψυχιατρική Κλινική, Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Αλεξανδρούπολης, Αλεξανδρούπολη
Α΄ Ψυχιατρική Κλινική Πανεπιστημίου Αθηνών, Τμήμα Ψυχικής Υγείας Γυναικών, Αιγινήτειο Νοσοκομείο, Αθήνα

Ψυχιατρική 2012, 23(4): 314-321.

Η γονεϊκή ικανότητα των μητέρων που πάσχουν από σχιζοφρένεια δεν μπορεί να θεωρείται δεδομένη. Ένα ποσοστό αυτών καταφέρνει, μέσα από τα ιδιαίτερα συναισθήματα και χαρακτηριστικά που ανασύρει ο νέος αυτός ρόλος

Προβλήματα παιδιών με σακχαρώδη διαβήτη στο σχολείο

Λ. Κουρκούτα, Ε. Προκοπίου, Αικ. Φραντζανά, Σ.Ε. Αμπραχίμ, Κ. Παπαστεργίου

Επιστημονικά Χρονικά 2012, 17(4): 203-208.

Στην έρευνα αυτή παρουσιάζονται οι ιδιαίτερες ανάγκες των παιδιών και εφήβων που εκδηλώνουν διαβήτη, ιδιαίτερα στο σχολικό περιβάλλον όπου δεν βρίσκονται με τους γονείς τους